Ψάχνοντας τα Έμο..

Πάνε δυο εβδομάδες που μου ανέθεσαν να βρω τα έμο. Φήμες λένε ότι μαζεύονται στην Κηφισιά και κομματιάζονται. Βγήκαμε ένα απόγευμα στο Σύνταγμα να τα βρούμε.. Πιάνει βροχή και όλοι οι τακτικοί θαμώνες της Πλατείας εξαφανίζονται. Μετρό, Ηλεκτρικός και βουρ για το Μώλ. Εκεί, τζίφος, κανένας.

Νύχτα Σαββάτου, άφιξη στην Κηφισιά, 01.30. Γύρα με το αμάξι, παρκάρουμε. Βγαίνουμε με τα πόδια και ψάχνουμε πλατείες, σοκάκια και στενά. Κρύο, πολύ κρύο, μου θύμισε περίπολο 00.00-03.00 στο Στρατό - σκελέα, remember..

Τζίφος κι εκεί. Τρεις τυπάδες -σχεδόν συνομήλικοί μου- πίνουν μπύρα στο όρθιο. Δέκα ταρίφες περιμένουν πελάτες. "Έχουμε να δούμε εκτροπα εδώ πολύ καιρό" λένε. "Αλλού να ψάξετε, εδώ είναι λίγο ξενέρωτα τα πράγματα".

Επιστρέφω άπραγος στο σπίτι. Σκέφτομαι λίγο καθαρά και δίνω μια μούτζα στον εαυτό μου. "Να, βλάκα. Εάν πήγαινες στο Hoxton, μπορεί και να τα έβρισκες".

Γμτ, και το Γκάζι δεν μου αρέσει καθόλου.

Σχόλια

Ο χρήστης vlavo είπε…
Gia sou kalh mou! Se anakalupsa, mesa apo ta analytics, pou mou dinei to blog mou! povalw ta sevh mou!

vlavo
Ο χρήστης λού είπε…
Ομόνοια γλυκέ μου Αχιλλέα. Κι αν θες κι εδώ Θεσσαλονίκη, Σάββατο βράδυ στην μητρόπολη. Εμο-θάλασσα
κοσμοκόριτσο