"Ο χρόνος..

..κατέχει ανελέητη ισχύ", είχα γράψει στον πρόλογο της One nation 2. Μάλιστα, όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο το καταλαβαίνω. Έχω μετανιώσει για κάθε ευκαιρία που μου δόθηκε για να κάνω τα πράγματα καλύτερα. Για κάθε ανάσα εκπομπής, για κάθε λέξη κειμένου, για τη στάση μου ως προς κάθε άνθρωπο, για όλα αυτά που με απογείωναν κι με έκαναν να νοιώθω πληρέστερος.

Στη νέα μου πατρίδα, κάνω αποχή από τα περισσότερα από αυτά. Αποχή από τα fm, τις μουσικές, το djing, τη δισκογραφία. Κι εννοείται ότι, τώρα πια που πέρασε καιρός από τα γεγονότα, αντιλαμβάνομαι ότι, σχεδόν κάθε στιγμή, έσφαλλα. Κι έχω μετανιώσει γι'αυτό. Όμως, αυτό είναι και το νόημα, να διδάσκεσαι από τα λάθη σου, ούτως ώστε να μην τα επαναλάβεις.

Ελπίζω αυτό το τελευταίο να το έχω πάρει χαμπάρι πια.

Τεσπα. Έβρεξε.. μετά από 150 ημέρες. Κάτι είναι κι αυτό.

Σχόλια