Κρίσις των Τεσσαράκοντα

Όχι.. δεν περνάω κρίση μέσης ηλικίας.. θα μου πάρει περισσότερο από μία δεκαετία για να φτάσω εκεί. Απλώς, αυτή είναι η τεσσαρακοστή μου δημοσίευση στον blogger.

Όμως, δύναμαι να κάνω έναν μικρό απολογισμό, έπειτα από έξι μήνες εν Αθήναις.

1) Επανέκτησα την σχέση μου με την τηλεόραση - ας όψεται το nip/tuck.

2) H Heineken δεν είναι τόσο κακή, εν τέλει.

3) Ο γύρος της γειτονιάς μου είναι λίαν καθαρός.

4) Περιτριγυρίζομαι από σαλούς γείτονες, ένας κάλεσε την αστυνομία για να με επιπλήξει για τα σκυλιά.

5) Όντως, κυκλοφορούν πολλοί τρελλοί μέσα στο Μετρό.

6) Οι κομματικές συγκεντρώσεις αποτελούν τον απόπατο του ανθρωπίνου πνεύματος και κάτι μου λέει πως οι παριστάμενοι σε αυτές, είναι οι ίδιοι που διαμαρτύρονται για την ακρίβεια και τους χαμηλούς μισθούς.

7) Ομολογουμένως, πολύς κόσμος πίνει πρέζα.

8) Εάν ψήφιζαν μόνο οι δημοσιογράφοι, πρωθυπουργός θα ήταν ο Αλαβάνος.

9) Τα free press όσο μου την σπάνε, άλλο τόσο μου αρέσουν.

10) Έχω πάψει να νοιώθω τύψεις που έκοψα τα ξενύχτια.

11) Έχω πάψει να νοιώθω τύψεις που έκοψα τις μουσικές.

12) Ποτέ δεν πίστευα ότι το σπίτι - δουλειά - δουλειά - σπίτι είναι κάτι τόσο οικονομικό.

13) Σχεδόν έχω ξεχάσει ότι μου λείπει η θάλασσα.

14) Άρχισα να ξαναφοράω τα ρούχα που είχα αγοράσει στα 22 μου.

15) Οι φίλοι μου μου λείπουν περισσότερο από ότι περίμενα.

16) Τα δύο καραβάκια που αγόρασα από έκθεση έργων τέχνης καμωμένων από τρόφιμους φυλακών είναι τέλεια. Συγκεκριμένα, τα έφτιαξε κάποιος "Κ.Ι" από το προσφάτως εξεγερθέν σωφρονιστικό ίδρυμα Νέας Αλικαρνασσού.

17) Η Vivodi είναι η χειρότερη εταιρία που κυκλοφορεί.

18) Όποτε βλέπω τουρίστες στο μετρό να μην ξέρουν που να πάνε, προσφέρομαι αυτοβούλως να τους καθοδηγήσω. Ακόμη, δηλαδή, πάσχω από Μεσσιανισμό.

19) Η πλειονότης των υποψηφίων βουλευτών του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ είναι είτε εν ενεργεία είτε εν συντάξει δημόσιοι υπάλληλοι.

20) Το θέαμα χειροκροτούντων δημοσιογράφων σε κομματική συγκέντρωση είναι, απλώς, αποθαρρυντική.

21) Το ήμισυ του κυβερνητικού οργανογράμματος που παρουσίασε προχθές ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ κ. Γιώργος Α. Παπανδρέου, αποτελεί αντιγραφή του αντίστοιχου Γαλλικού - δίχως τούτο βεβαίως να αποτελεί οιαδήποτε μομφή.

22) Το nip/tuck είναι ότι καλύτερο έχω δει τα τελευταία χρόνια.

23) Στο Nip/tuck κάθε επεισόδιο γράφεται και σκηνοθετείται από διαφορετικούς ανθρώπους.

24) Η Θεσσαλονίκη είναι η μεγαλύτερη γαϊδούρα που κυκλοφορεί στην πιάτσα. Πλέον, νομίζω, τιμωρεί όποιον πάει να ξεφύγει από τον μετρίως μέτριο μέσον όρο.

25) Η δοτική ομορφαίνει, εν πολλοίς, τη γλώσσα.

26) Το φλάϊερ της Μαριέττας πάει για ΕΒΓΕ κι Ερμής μαζί.

27) Τόσο το SOUL όσο και το ΣΙΝΕΜΑ ακόμη δεν έχουν κυκλοφορήσει τεύχη Σεπτεμβρίου και είμαι ιδιαίτερα τσατισμένος από αυτό.

28) Ο Dim, o PiCi, o And Id, o Agave Inc, o OldBoy (όχι ο μπλογκερ), o Nosak, o Lego J, o PPM, o Cayetano, o Serafeim, o Sunset Blvd, οι ινφο, οι lovelab, οι eko tiger είναι γαμώ τους παραγωγούς και νοιώθω περήφανος που τους γνώρισα.

29) Χωρίς να το θέλω, γίνομαι πρήχτης.

30) Το ασπρόμαυρο φιλμ εξακολουθεί να υπερτερεί των υπολοίπων μορφών φωτογραφίας.

31) Το Γκάζι είναι ένα μαύρο χάλι.

32) Ανακάλυψα τον μυθικό Πελτέ που μου έφτιαχνε η προγιαγιά μου η Παγώνα, που ήρθε πρόσφυγας από την Ανατολική Θράκη. Το πρωί ήταν στις γιάφκες του ΚΚΕ και το βράδυ στην παλαιοημερολογίτικη εκκλησιά. Με τις φίλες της μιλούσε Τούρκικα - για να μην καταλαβαίνουν οι υπόλοιποι τι λένε.

33) Εάν τα Σκόπια ονομαστούν Μακεδονία, ο Βουλγαροκτόνος θα πρέπει να μετονομαστεί σε Μακεδονοκτόνο.

34) Φέτος δεν πρόκειται να πάω να ψηφίσω.

35) Ο Πολύδωρας διέταξε έρευνα για να μάθει πόσοι είναι οι μπλόγκερ. Οι ερευνήσαντες αστυνομικοί του απάντησαν "110.00 χιλιάδες".

36) Έχουμε ηθική υποχρέωση σε αυτούς που χάθηκαν κάτω από τα συντρίμμια της Ρικομέξ, σε αυτούς που πνίγηκαν με τη Σαμίνα, στους 75 που κάηκαν ζωντανοί φέτος, σε όλους αυτούς που ακόμη ζουν σε κοντέϊνερ, αλλά και στην μνήμη της Αμαλίας, να μην δικαιολογούμε κανέναν και να μάθουμε να απαιτούμε Δικαιοσύνη.

37) Όμως, δυστυχώς, ο κ. Κωνσταντίνος Μητσοτάκης επαληθεύεται καθημερινώς, αφού ξεχνάμε ταχύτερα από ότι προέβλεψε εν έτει 1993.

38) Νομίζω ότι το δούναι είναι γλυκύτερον του λαβείν.

39) Η taschen εξακολουθεί να κυκλοφορεί τις πιο ωραίες εκδόσεις.

40) Η Αγάπη είναι ότι ωραιότερο μπορεί να σου τύχει στη ζωή.

Danke sigmund ;)

Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
egw epsaxna gia kati rouxa kai epesa pano sou, kai diabasa mexri to 2o kai to poio wraio einai oti blpeis nip/tuck wraio eeee? ;)