Γλυκιά Ρουτίνα

Το πιο ωραίο κομμάτι της ημέρας είναι όταν επιτέλους πάει έντεκα παρά το βράδυ και χαλαρώνω. Τότε είναι που ακούω τη μουσική αλλιώς. Εκείνη την ώρα, η νύχτα έχει απλώσει το πέπλο της παντού. Ο κόσμος σταματά να κουντουρντίζει. Είναι η ώρα που ψάχνω περίεργα σάϊτ, που διαβάζω τα μπλογκ που μου αρέσουν, είναι η ώρα που δίνω λίγο χρόνο στον εαυτό μου. Λίγο χρόνο για μένα.. ιφ γιου νοου γουατ αϊ μήν..





Κάθομαι και σκέφτομαι φευγαλέες εικόνες.. δεν είναι μοναδική η αμηχανία που νοιώθουν πέντ'-έξι άγνωστοι κλεισμένοι σε ένα ασανσέρ; Κανένας στρατός του κόσμου δεν θα μπορούσε να χτίσει τέτοιες άμυνες σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα.. κλάσματα δευτερολέπτου ζητούν τα ένστικτά μας για να οργανωθούν.. όποτε βρίσκομαι σε ασανσέρ με αγνώστους, έχω ένα ηλίθιο χαμόγελο, γιατί κάνω ακριβώς αυτήν τη σκέψη.. και είμαι βέβαιος ότι υπάρχουν και άλλοι σαν κι εμένα εκεί έξω.




Για κάποιο λόγο που αδυνατώ να εξηγήσω, μου προκαλεί νοσταλγία η εικόνα των πολυκατοικιών που απασχολούν ακόμη θυρωρό.. ποτέ δεν κατάλαβα ποιό ήταν ακριβώς το αντικείμενό του. Εδώ στην Αθήνα, όπου στο κέντρο της, τα κτίρια είναι λίαν παλαιά, παρατηρώ με περιέργια τα παλιά, ερειπωμένα τους γραφεία, τις σκονισμένες καρέκλες του εξήντα. Δεν έχω κατανοήσει ακόμη με τί τους αντικατέστησε η "αγορά". Μάλλον, πέσαμε σε κενό του μάτριξ..χαχα.


Όσο αστεία κι αν είναι η ζωή μας, κι όσο κι αν κάποιος μπορεί να νομίζει ότι τα έχει δει όλα, πάντα προκύπτουν πράγματα που αποδεικνύουν ότι ο πάτος είναι απύθμενος. Οι θεοί της ΚΝΕ κυκλοφόρησαν ντιβιντι δια του οποίου επιτίθενται στα πισι γκειμζ, χαρακτηρίζοντάς τα ως ιμπεριαλιστικά εργαλεία! Είναι η πιο σκοταδιστική άποψη που άκουσα ποτέ μου.. ξεπερνά σε ακρότητα όλη την καφρίλα των τηλε(αγοράστεταβιβλίαμου)ακροδεξιών ή την τροτσιστική γραμμή της Δεξιάς του Κυρίου (αυτή περί διαρκούς επαναστάσεως - που απορρίπτει η ΔΙΣ). Η Αριστερά μάγεψε όλη την ανθρωπότητα διότι οι εκπρόσωποί της ήταν τέρατα μορφώσεως και μιλούσαν επί της ουσίας, βάζοντας στο επίκεντρο τον άνθρωπο. Εσείς το πάτε βουρ (με μαθηματική ακρίβεια) για να διετελέσετε πρότυπα σπιθαμιαίων μεγεθών. Σοβαρευτείτε, προτού όλη η Αριστερά καταστεί εξωκοινοβουλευτική.


Τι άλλο; Ένα καλό μοχίτο θα ήταν εξαιρετική επιλογή αυτή τη στιγμή.. και θέα στον Θερμαϊκό (άϊ μις).


Καμιά φορά ζηλεύω τα σκυλιά μου.. συναλλάσονται μονάχα με γαβγίσματα και φιλιά. Αλλά όταν μπαίνουν σε ασανσέρ, είναι πιο αυθόρμητα από μας. Εμείς, παίζουμε τον θυρωρό σε βίντεογκέϊμ.. γούσταρα τώρα.. πάω να παίξω :)

Σχόλια

Ο χρήστης discolata είπε…
Το καλύτερο mojito και με διαφορά είναι για φέτος στο Μάμα, στη Στρ. Καλλάρη.

Όποτε θέλεις, κερνάω, όχι ένα, δέκα:)
Ο χρήστης Αχιλλεας Χεκιμογλου είπε…
μέσα:) asap.-

π.ες. στον Ίσαλο είναι πιο καλό. Στο Μάμα δεν παιζόταν όταν το έφτιαχνε ο Σπύρος.

π.ες.ΙΙ ..άν και μπορεί να έχω χάσει επεισόδια.
Ο χρήστης discolata είπε…
Απο τότε που έφυγε ο Άγγελος απο τον Ίσαλο, όχι πια.Κλαψ.

Την περισσότερη πρασινάδα μέσα του μια φορά για φέτος την έχει το Μάμα.

Που να'ναι άραγε ο Σπύρος...έχω να τον δω πολύ καιρό...πω πω, τι μου θύμησες τώρα...
Ο χρήστης Αχιλλεας Χεκιμογλου είπε…
Ο Σπύρος έχει μαζί με τον dim το dot, στην πλατεία Ιπποδρομίου.

Τελευταία φορά έκανε βραδινά στο Ζενίθ.

Για τον Ίσαλο, θα επιμείνω.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Tέτοια να ακούω και να μη μπορώ να κοιμηθώ .΄Ερχομαι αύριο