Των media των εννιάμερο

Το βασικό πρόβλημα των ελληνικών ΜΜΕ είναι ότι σχεδόν όλοι παραπλανήθηκαν από μία εσφαλμένη άποψη, σύμφωνα με την οποία, η πλειονότητα των κατοίκων αυτής της κακόμοιρης χώρας είναι ανόητοι.

Πάνω σε αυτό το "μοντέλο" συγκροτήθηκαν αντιλήψεις, επιχειρησιακά σχέδια, μακροοικονομικοί στόχοι, αλλά και "ονοματα".

Συχνά, οι πρόσκαιρες επιτυχίες εκπομπών, περιοδικών, σκανδαλοθηρικών εφημερίδων, αλλά και ιστοσελίδων τροφοδοτούσαν αυτήν την "σχολή σκέψης" με αισιοδοξία.

Έτσι, φτάσαμε στο σήμερα. Με όλες τις εφημερίδες, τα περιοδικά, τα ραδιόφωνα και τα κανάλια να είναι υπερχρεωμένα.

Οι συνολικές υποχρεώσεις των εισηγμένων επιχειρήσεων των ΜΜΕ ξεπερνούσαν προ μηνών το 1,2 δισ. ευρώ.

Τα δε "ειδησεογραφικά" σαιτ, ακολουθώντας το παλιό καλό μοντέλο, χρησιμοποιούνται για την εκτέλεση "λογαριασμών".

Παρόλ'αυτά, η διαχρονικά αποτυχημένη - από οικονομικής, τουλάχιστον, πλευράς- αντίληψη εξακολουθεί να κυριαρχεί: Θέαμα με επίκεντρο έναν ηλίθιο και στόχο έναν διανοητικά καθυστερημένο.

Δυστυχώς, όμως, για όλους εκείνους που επένδυσαν στην υποτιθέμενη βλακεία του ελληνικού κοινού, οι εξελίξεις έρχονται να τους διαψεύσουν.

Την ώρα που τα "παραδοσιακά" ΜΜΕ παλεύουν να μην χρεοκοπήσουν, ακολουθώντας αποδεδειγμένα αποτυχημένες συνταγές προσέλκυσης του κοινού, στο διαδίκτυο τα πράγματα μπαίνουν στη θέση τους.

Ο χαζός είναι χαζός, ο ξύπνιος είναι ξύπνιος, ο αξιοπρεπής είναι αξιοπρεπής και η "μάζα" λάμπει δια της απουσίας της (προφανώς, περιμένωντας τον διάδοχο του Τρωκτικού).

Το στοίχημα παραμένει εκκρεμές.

Είναι στο χέρι μας.

Σχόλια