Οχι πια business as usual
Με αφορμή τις τελευταίες τουρκικές ανακοινώσεις - και για να μην ξεχνιόμαστε: Τη σύμβαση του Σικάγο την οποία ακολούθησε ο ICAO, και το πλαίσιο που αποτελεί "Ευαγγέλιο" για τις διακρατικές διαφορές την υπέγραψε το τότε υπουργείο Αεροπορίας, κάτω από το οποίο ήταν τότε το ΓΕΑ, η ΥΠΑ, η ΕΜΥ.
Με τον Πλαστήρα το υπουργείο Αεροπορίας - που το είχε φτιάξει ο Βενιζέλος, με τον Ζάννα υπουργό - διαλύθηκε και κατά 2/3 πήγε στο Άμυνας και κατά 1/3 στο υπ. Συγκοινωνιών.
Ο πυρήνας των (διαχρονικών και όχι καινούριων) διεκδικήσεων της Άγκυρας στηρίζεται και στην πολιτική αεροπορία, ένα πεδίο πρακτικά ξεχασμένο στο θεσμικό μας business as usual - όταν ήμουν στο ρεπορτάζ θυμόμασταν την ΥΠΑ μόνο εάν είχαμε καμία στάση εργασίας των ελεγκτών.
Αρα, είναι ευκαιρία να αντιμετωπίσουμε τον τομέα της πολιτικής αεροπορίας με τη δέουσα σημασία - και ως εργαλείο ουσιαστικής πολιτικής.
Άλλωστε, surprise: το σύνολο των εσόδων του εθνικού αεροπορικού συστήματος ξεπερνά τα 400 εκατ. ευρώ :)
(Τεκμήριο από τα ΓΑΚ)
Σχόλια