Οχι πια business as usual


Με αφορμή τις τελευταίες τουρκικές ανακοινώσεις - και για να μην ξεχνιόμαστε: Τη σύμβαση του Σικάγο την οποία ακολούθησε ο ICAO, και το πλαίσιο που αποτελεί "Ευαγγέλιο" για τις διακρατικές διαφορές την υπέγραψε το τότε υπουργείο Αεροπορίας, κάτω από το οποίο ήταν τότε το ΓΕΑ, η ΥΠΑ, η ΕΜΥ. 


Με τον Πλαστήρα το υπουργείο Αεροπορίας - που το είχε φτιάξει ο Βενιζέλος, με τον Ζάννα υπουργό - διαλύθηκε και κατά 2/3 πήγε στο Άμυνας και κατά 1/3 στο υπ. Συγκοινωνιών. 

Ο πυρήνας των (διαχρονικών και όχι καινούριων) διεκδικήσεων της Άγκυρας στηρίζεται και στην πολιτική αεροπορία, ένα πεδίο πρακτικά ξεχασμένο στο θεσμικό μας business as usual - όταν ήμουν στο ρεπορτάζ θυμόμασταν την ΥΠΑ μόνο εάν είχαμε καμία στάση εργασίας των ελεγκτών. 

Αρα, είναι ευκαιρία να αντιμετωπίσουμε τον τομέα της πολιτικής αεροπορίας με τη δέουσα σημασία - και ως εργαλείο ουσιαστικής πολιτικής. 

Άλλωστε, surprise: το σύνολο των εσόδων του εθνικού αεροπορικού συστήματος ξεπερνά τα 400 εκατ. ευρώ :)


(Τεκμήριο από τα ΓΑΚ)

Σχόλια