Οταν το γραφειο Δοξιαδη εκανε content marketing



Το γραφείο Δοξιάδη είχε καταφέρει μέσα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα να κάνει διεθνή πορεία, έχοντας έδρα στην Αθήνα και γραφεία ανά τον κόσμο. Πήρε πολύ σημαντικές πολεοδομικες δουλειές σε όλο τον κόσμο - με τον πολεοδομικό σχεδιασμό του Ντιτρόιτ να είναι η πιο εμβληματική.

Το γραφείο είχε και πολύ καλή αντίληψη για αυτό που έκαναν πάντοτε οι δημόσιες σχέσεις - και που σήμερα ανακαλύπτεται εκ νέου ως η καινοτομία του content marketing.

Τα σπάνια αυτά, πλέον,  ενημερωτικά δελτία ταξίδευαν κάθε μήνα σε δημόσιες αρχές, συνεργάτες και τεχνικά γραφεία ανά τον κόσμο. Βοήθησαν τον Δοξιάδη να γίνει διεθνούς βεληνεκούς ομιλητής να γράψει και να συγγράψει βιβλία, να μπει στον χάρτη ως μια παγκόσμια προσωπικότητα. Απίστευτα μεγέθη που μας λείπουν τόσο πολύ σήμερα.

Ξεφυλλίζοντας τα δελτία, σε πιάνει μια νοσταλγία για μια εποχή που δεν έζησες ποτέ. Αλλά και μια θλίψη βλέποντας τη φιλόδοξη εκκίνηση τόπων  που σήμερα παράγουν μόνο δυστυχία: Συρία, Ιράκ, Πακιστάν.

Παίρνεις μια βαθιά ανάσα και κάνεις zoom out όσο μπορείς για να δεις τη μεγάλη των πραγμάτων εικόνα, και για  συνειδητοποιήσεις ότι εκείνος ο "γενναίος, καινούριος κόσμος" που μας έφερε άλματα και τη νεωτερικότητα, αποσύρεται οριστικά.

Και, παράλληλα, όλοι οι σκελετοί που είχε επιμελώς κρύψει στη ντουλάπα χάριν της προόδου, επιστρέφουν και αποκτούν δυναμικό ρόλο στα πράγματα. Άρα, ζητούνται ξανά Δοξιάδηδες - και γενικώς άνθρωποι που βάζουν στόχους πέρα από το μπόι τους και βλέπουν μακριά.

Σχόλια