Κ. Νίμιτς, έλεος..

Να δεχτώ ότι η Ελληνική Πολιτεία χειρίζεται με διαχρονική ανικανότητα το όλο θέμα, δείχοντας αδιαφορία στον Ψυχρό Πόλεμο, εθνικιστική αγκύλωση μετέπειτα και παραίτηση στις ημέρες μας.

Να δεχτώ ότι οι Σλαβομακεδόνες είναι Νιγηριανής, Εσθονικής, Γαλλικής ή Βασκικής Καταγωγής και ότι εθνάρχης τους είναι ο Λουδοβίκος των Ανωγείων, ο Δαλάϊ Λάμα ή ο Πικάσο.

Όμως, με τα σοβαρά μας, ο κ. Μάθιου Νίμιτς περνιέται για διπλωμάτης;

"Σχετικά με την ονομασία του αεροδρομίου των Σκοπίων, θα πω ότι προσωπικά δεν τρέφω ιδαίτερη εκτίμηση για τον Μέγα Αλέξανδρο, αν και γνωρίζω πως η άποψή μου αυτή μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο επικρίσεων στις δύο χώρες".

"Ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν σίγουρα μεγάλος κατακτητής, όμως έσφαξε χιλιάδες ανθρώπους και κατέστρεψε πολλές πόλεις. Δεν διέδωσε τη δημοκρατία και τις πολιτειακές αξίες και κατά την άποψη μου, άφησε πίσω του μία αυτοκρατορία, η οποία ούτε η πλέον θετική υπήρξε ούτε μακράς χρονικής διάρκειας ήταν".

"Για τον λόγο αυτό, μου φαίνεται περίεργο που υπάρχει τέτοια αντιπαλότητα σχετικά με το ποιος θα τον κληρονομήσει. Η αντιπαλότητα αυτή προκαλεί αρνητικές επιπτώσεις στον 21ο αιώνα, χιλιάδες χρόνια μετά τον θάνατό του".

Ο κ. Νίμιτς δικαιούται να λέει ότι θέλει, όπως και όλοι μας άλλωστε.

Μήπως όμως δεν κάνει για διαμεσολαβητής;

Σχόλια

Ο χρήστης ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΚΑΡΙΖΩΝΗ είπε…
Πολύ ωραίο .Αυτό πρέπει να γίνει ευρύτερα γνωστό. Ευχαριστώ που μου διόρθωσες το μπλογκ. Η γιαγιά γίνεται ολοένα καλύτερα, εγώ όμως τα παίζω. Μόνο η Μάνη μπορεί να με σώσει πια.