ΤΑ CU BUTTONS

 



Στη Vodafone είμαστε πολλαπλά χαρούμενοι με το αγαπημένο μας CU brand, το οποίο - εάν δεν με απατά η μνήμη μου - υπήρξε όχι μόνο το πρώτο sub-brand στην ιστορία των ελληνικών τηλεπικοινωνιών, αλλά μάλλον και το πρώτο του είδους του στην ιστορία του ομίλου μας.

Παρόλο που από τότε έχουν περάσει πάνω από 20 χρόνια, παραμένει νεανικότατο, ζωηρό και ανήσυχο, ακολουθώντας τις κοινωνικές εξελίξεις και τις ανάγκες των πελατών του.

Από χθες το βράδυ, αρκετοί ενδεχομένως να έχετε δει μία εν εξελίξει καμπάνια του CU για τα νέα buttons που έφερε στο app του, τα οποία καλύπτουν τις ανάγκες των πελατών CU για data.
 
Κάπου μια πιτσιρίκα λέει ότι "όταν δεν έχω data, γερνάω". Για εμάς που ενηλικιωθήκαμε στον 20ο αιώνα και ανδρωθήκαμε στο μεταίχμιό του με τον επόμενο, μπορεί να ισχύσει αυτό το αξίωμα από την ανάποδη. "Όταν δεν βλέπω πίσω μου αυτούς που έρχονται, γερνάω".

Αξίζει να δούμε από κοντά, να ακούσουμε και να κατανοήσουμε τα παιδιά που γεννιούνται και μεγαλώνουν στον 21ο αιώνα, σε μία περίοδο με μεγαλύτερη ποικιλία και ανοιχτότητα και πιο χρωματιστή απ' τη δική μας - αλλά και με προκλήσεις μεγαλύτερες από εκείνες που αντιμετωπίζαμε εμείς στη νιότη μας.

Εδώ τα καινοτόμα buttons μας - ποιος θα το έλεγε 10 χρόνια πριν, όταν smartphone είχε 1 στους 4 έλληνες, ότι μία μέρα θα βλέπαμε σποτ στην τηλεόραση για buttons σε mobile app; Τα πάντα ρει...


Σχόλια