Η δυναμη του logo
Είναι η μέρα του λογοτύπου.
Η συγκυρία ήθελε να φτάσει σήμερα ταχυδρομικά - που η ΝΔ παρουσίασε τη νέα της οπτική ταυτότητα - ένα από τα τελευταία σωζόμενα memorabilia της αρχικής εταιρικής ταυτότητας της Ολυμπιακής Αεροπορίας του Αριστοτέλη Ωνάση.
Με αυτό το logo πορευθηκαν οι αερογραμμές στα πρώτα χρόνια της λειτουργίας τους, κάνοντας τη μετάβαση από τις ντακότες στους "κομήτες", δηλαδή τα πρώτα jet comet που προμηθεύτηκε η εταιρεία.
Στον αρχικό λογότυπο οι ολυμπιακοί κύκλοι είναι συνοδευτικοί της εμπορικής μάρκας και όχι το κύριο θέμα, όπως (αφαιρετικά) δεσπόζουν στην οπτική ταυτότητά της από την δεκαετία του 1960 - όταν και είχε ξεκινήσει διηπειρωτικά δρομολόγια - μέχρι και τις ημέρες μας.
Άλλωστε το αεροπλάνο στα παλιά τα χρόνια ήταν ένα δυσπρόσιτο μέσο για την πλειονότητα των πολιτών - λογικό ήταν να αποτελεί το κύριο οπτικό θέμα.
Η γραφιστική και η οπτική επικοινωνία είναι κορυφαία και ζόρικη μαστορική, έχοντας αφήσει ένα πελώριο ιστορικό αποτύπωμα στις αναπαραστάσεις της οικονομίας και των σχέσεων των επιχειρήσεων με τους πελάτες τους, παγκοσμίως.
Το logo, αμα είναι καλό και "σιτέψει" στον χρόνο, μπορεί να γίνει συνώνυμο της ποιότητας, της αξιοπιστίας και της ελκυστικότητας για μια εμπορική μάρκα, όσες φορές και αν αλλάξει.
Για αυτό και όσοι έχετε επιχειρήσεις, να παίρνετε την οπτική επικοινωνία της εμπορικής σας μάρκας στα σοβαρά, να εμπιστεύεστε επαγγελματίες της οπτικής επικοινωνίας και να μην διστάζετε να επενδύσετε σε αυτήν.
Το γεγονός ότι όλο το ίντερνετ μιλά σήμερα για έναν λογότυπο - καλό ή κακό, αυτή είναι μια άλλη κουβέντα - , είναι ενδεικτικό της δύναμης που έχει αυτή εδώ η μαστορική.
Σχόλια