Η δύναμη των brands


Η δύναμη των brands. Αγγλοσάξωνες, Γάλλοι και Γερμανοί διατηρούν ζωντανή τη συλλογική μνήμη της σπουδαιότερης ίσως κατάκτησης του ανθρώπου κατά τη διάρκεια του 20ου αιώνα: Αυτής του αέρα, που σηματοδότησε την αποφασιστική επικράτησή του έναντι της φύσης. 

Μιας κατάκτησης που ακύρωσε τα φυσικά σύνορα, διεύρυνε το εμπόριο, μας έφερε σε γνωριμία με νέους, κοντινούς και μακρινούς πολιτισμούς και συνεχίζει να εκδημοκρατίζει το ταξίδι.

Είναι αυτή η φοβερή δύναμη της αεροπορίας που γοητεύει ταξιδιώτες, αλλά και πρόθυμους επενδυτές που δεν διστάζουν να ρισκάρουν σε έναν τομέα που χάνει λεφτά με το καλημέρα - ιστορικά η αεροπορία παραμένει ζημιογόνος τομέας, με τις αεροπορικές να κλείνουν σε ένα απόγευμα.

Είναι γνωστή η λόξα του υπογράφοντος για την παλιά αφίσα και τον τρόπο με τον οποίο έχτισε τις εμπορικές μάρκες του σήμερα. 

Με αφορμή λοιπόν την εξόδιο ακολουθία του 3ου οικονομικού προγράμματος της Ελλάδας (του 21ου αιώνα - δεκαδες άλλα είχαν προηγηθεί τους προηγούμενους) και τη βέβαιη πορεία προς το άγνωστο, εορτάζουμε επιτέλους την έλευση της έκδοσης για την Pan Am που εμπλουτίζει σιγά σιγά την αεροπορική βιβλιοθήκη.

Σχόλια