Τω παραπλανηθέντι εισαγγελεί
Τω καιρώ εκείνω εν Εξαρχειοις, ο μέγας καλαντάριος του Αγίου Πάγου Γεώργιος Ξανιδάς ο εκ Βοιωτίας ο Νομομαθής επαραπλανήθη υπό του εκ Κορκύρης Ενετού δόγη Niccu D' Enddja.
O D' Enddja ένοιωθε άβολα με τους ζηλωτάς που αμφισβητούσαν την κυριαρχία των Βένετων εν Ιππόδρομω, Ιερώ Παλατίω Μαξίμου, Παρλαμά, Εξαρχείοις, Πανεπιστημίω, Πολυτεχνείω, τε και Πολυτεχνειοπόλει και έλαβε σκληρά μέτρα προς αντιμετώπισί των. Καθιέρωσε ρινότμηση δια τους φέροντας gugulam (περικεφαλαία εκ Σκυθίας δια το ελαφρον πεζικό και τον αταχτοπόλεμον), εθέσπισε επωνυμία εις τα καρτοκινητά (ήσαν κάτι πανάλαφρες πλάκες, όπου ελαξεύοντο mesaggii scripti και μεταφέροντο υπό περαχστάρια) και ποινή vurdulum δια τους παραβάτας και επεξεργάζετο διαρκώς έτι σκληρότερα νομοθετικά μέτρα. Επιφανείς σύγχρονοί του και αγιογράφοι του απέδωσαν μάλιστα και την ιστορική ρήσι «dura lex sed lex»
O D' Enddja ήτο τόσο σκληρός που παρολίγον να λιντσαριστεί εν Λιστώ, Κανονίω και Φορτέτσα υπό του Κορκυραϊκού όχλου, καθώς επεξεργάζετο μεσημβρινήν άμισθον εργασίαν δια τον λαό του νησιού. Η πατρότης της ιδέας, ωστόσο, ανήκε εις έτερον Βένετο της νήσου (και μισητόν εχθρόν του), τον Νίκωνα τον Νεοφιλελεύθερον τον Σταυροφόρον, θιασώτη της εν γένει αμίσθου εργασίας υπέρ των ολίγων υπερπυρούχων.
Συχνά, όμως, ο σκληρός δόγης έβαζε τον Ξανιδά να λαμβάνει τα σκληρότερα μέτρα. Χαρακτηριστικό εστί το ordinatum sanctum να ξυλλαμβάνεται ο ηγεμών των εμποροϋπαλλήλων κάθε φορά που το syndicatum τους διαδήλωνε έξω από τα κατά τόπους μνημεία του Νεομάρτυρα Jambo. Ο Jambo, εύπορος, αλλά κακόφωνος Ρωμηός ασπάστηκε τον Χριστιανοκαπιταλισμό επί βασιλείας του αειμνήστου αυτοκράτορος των Πράσινων, Ανδρέου του Λαϊκού και μαρτύρησε εις ΧΑΑ Αθηνών επί άνακτος Κωνσταντίνου του Ευρώου. Συνήθιζε να απολύει έναν υπάλληλον κάθε μήνα, κάτι που το syndicatum των ζηλωτών δεν μπορούσε να ανεχθεί.
Ο Ξανιδάς, αν κι εσχάτως εξέδωσε ΙΙΙ (γ') ordinati sancti κατά σχολαζουσών Μονών, απερχόμενος εκ του Ιερού Ναού των Αγίων Ευελπίδων, με το syggilium ultimatum εζήτησε την άμεσον ξύλληψη των στυλιτών ιστολόγων. Τοιάυτοι οι στυλίται, αυτοπακαλούντο bloggers (υπό του δημοδιδασκάλου Οσίου Γεωργίου Βαμβινιώτου εικάζεται ότι προέρχεται από το μσν. ευλογείν) και ιστάμενοι εν στύλω, με κραυγάς και parabole loce, ασκούσαν κριτικήν συνήθως ανάμεσά τους και δευτερευόντως εις το imperium.
Καίτοι ανώνυμοι, ουκ ολίγοι στρατηγοί, λοχίοι, Άγιοι, filii mesangeris και σφογγοκωλάριοι της Αυτοκρατορικής Παρατάξεως εθεώρησαν ευαυτούς θιγμένους υπό τα ειρημένα των καινοφανών και αλλόκοτων στυλιτών. Λέγεται ότι τω καιρώ εκείνω η via basilica ήτο γεμάτη από bloggers. Οι ίδιοι αποκαλούσαν αυτήν «Δημόσιαν Σφαίραν», γεγονός που του έφερε και εις ρήξιν με τον Κλήρο, καθότι επί Κωνσταντίνου του Β' του Δαμαλού, η γη ήτο επίπεδος.
Έτσι, με την Παράταξιν, τον Κλήρον, τους Δόγηδες, καθώς και τους Σφογγοκωλάριους (η αξία των οποίων διαχρονικά δεν δύναται να αποτυπωθεί σε υπέρπυρα ) εναντίον τους, οι bloggers στυλίται αναγκάστηκαν να αναφέρουν ονόματα, καταγωγήν, Συριακόν κωδικόν στύλου (το πρώτο ISO ήρθε εκ Συρίας για όσους δεν το εγνώριζαν) και λοιπά στοιχεία υπό του Ξανιδά.
Ωστόσο, ουχί εκ στύλων, μα εκ Περιστυλίου του Ιπποδρόμου αφίχθησαν οι πρώτες αντιδράσεις. «Διαπιστώνομε μετά λύπης ότι εν εξελίξει εστί μάχη παρασκηνίου δια νέαν ηγεσίαν Ανωτάτων Δικαστηρίων» ανέφερε ο representatum legis των Πράσινων Κωνστάντιος Ρούβλιας ο Θετταλός.
Έγκριτοι νομομαθείς σημείωναν, μετά βδελυγμίας, ότι το syggilium ultimatum, ακόμη και αν εγκριθεί με Νεαρά από την Χρυσή Πύλη της Ηρώδου Αττικού, λάβει Ευλογίαν εκ Φαναρίου και δημοσιευθεί εις FEQ υπό του Scriptorium Romanorum, θα ανατραπεί εις τα Fora της Ηνωμένης Σταυροφορικής Ενώσεων εις Βρυξέλλας και Argentoratum. Ακόμη, νομικοι κύκλοι
εξέφραζαν την απορία τους δια την πρακτικότητα του Συγγιλίου. Οι ζηλωταί αριστερά του Ιπποδρόμου ζήτησαν την άμεσον απελευθέρωσι και Αγιοποίηση των Στυλιτών, ενώ οι θυρωροί του pontium απαίτησαν και άλλα σκληρότερα μέτρα.
O D' Enddja ένοιωθε άβολα με τους ζηλωτάς που αμφισβητούσαν την κυριαρχία των Βένετων εν Ιππόδρομω, Ιερώ Παλατίω Μαξίμου, Παρλαμά, Εξαρχείοις, Πανεπιστημίω, Πολυτεχνείω, τε και Πολυτεχνειοπόλει και έλαβε σκληρά μέτρα προς αντιμετώπισί των. Καθιέρωσε ρινότμηση δια τους φέροντας gugulam (περικεφαλαία εκ Σκυθίας δια το ελαφρον πεζικό και τον αταχτοπόλεμον), εθέσπισε επωνυμία εις τα καρτοκινητά (ήσαν κάτι πανάλαφρες πλάκες, όπου ελαξεύοντο mesaggii scripti και μεταφέροντο υπό περαχστάρια) και ποινή vurdulum δια τους παραβάτας και επεξεργάζετο διαρκώς έτι σκληρότερα νομοθετικά μέτρα. Επιφανείς σύγχρονοί του και αγιογράφοι του απέδωσαν μάλιστα και την ιστορική ρήσι «dura lex sed lex»
O D' Enddja ήτο τόσο σκληρός που παρολίγον να λιντσαριστεί εν Λιστώ, Κανονίω και Φορτέτσα υπό του Κορκυραϊκού όχλου, καθώς επεξεργάζετο μεσημβρινήν άμισθον εργασίαν δια τον λαό του νησιού. Η πατρότης της ιδέας, ωστόσο, ανήκε εις έτερον Βένετο της νήσου (και μισητόν εχθρόν του), τον Νίκωνα τον Νεοφιλελεύθερον τον Σταυροφόρον, θιασώτη της εν γένει αμίσθου εργασίας υπέρ των ολίγων υπερπυρούχων.
Συχνά, όμως, ο σκληρός δόγης έβαζε τον Ξανιδά να λαμβάνει τα σκληρότερα μέτρα. Χαρακτηριστικό εστί το ordinatum sanctum να ξυλλαμβάνεται ο ηγεμών των εμποροϋπαλλήλων κάθε φορά που το syndicatum τους διαδήλωνε έξω από τα κατά τόπους μνημεία του Νεομάρτυρα Jambo. Ο Jambo, εύπορος, αλλά κακόφωνος Ρωμηός ασπάστηκε τον Χριστιανοκαπιταλισμό επί βασιλείας του αειμνήστου αυτοκράτορος των Πράσινων, Ανδρέου του Λαϊκού και μαρτύρησε εις ΧΑΑ Αθηνών επί άνακτος Κωνσταντίνου του Ευρώου. Συνήθιζε να απολύει έναν υπάλληλον κάθε μήνα, κάτι που το syndicatum των ζηλωτών δεν μπορούσε να ανεχθεί.
Ο Ξανιδάς, αν κι εσχάτως εξέδωσε ΙΙΙ (γ') ordinati sancti κατά σχολαζουσών Μονών, απερχόμενος εκ του Ιερού Ναού των Αγίων Ευελπίδων, με το syggilium ultimatum εζήτησε την άμεσον ξύλληψη των στυλιτών ιστολόγων. Τοιάυτοι οι στυλίται, αυτοπακαλούντο bloggers (υπό του δημοδιδασκάλου Οσίου Γεωργίου Βαμβινιώτου εικάζεται ότι προέρχεται από το μσν. ευλογείν) και ιστάμενοι εν στύλω, με κραυγάς και parabole loce, ασκούσαν κριτικήν συνήθως ανάμεσά τους και δευτερευόντως εις το imperium.
Καίτοι ανώνυμοι, ουκ ολίγοι στρατηγοί, λοχίοι, Άγιοι, filii mesangeris και σφογγοκωλάριοι της Αυτοκρατορικής Παρατάξεως εθεώρησαν ευαυτούς θιγμένους υπό τα ειρημένα των καινοφανών και αλλόκοτων στυλιτών. Λέγεται ότι τω καιρώ εκείνω η via basilica ήτο γεμάτη από bloggers. Οι ίδιοι αποκαλούσαν αυτήν «Δημόσιαν Σφαίραν», γεγονός που του έφερε και εις ρήξιν με τον Κλήρο, καθότι επί Κωνσταντίνου του Β' του Δαμαλού, η γη ήτο επίπεδος.
Έτσι, με την Παράταξιν, τον Κλήρον, τους Δόγηδες, καθώς και τους Σφογγοκωλάριους (η αξία των οποίων διαχρονικά δεν δύναται να αποτυπωθεί σε υπέρπυρα ) εναντίον τους, οι bloggers στυλίται αναγκάστηκαν να αναφέρουν ονόματα, καταγωγήν, Συριακόν κωδικόν στύλου (το πρώτο ISO ήρθε εκ Συρίας για όσους δεν το εγνώριζαν) και λοιπά στοιχεία υπό του Ξανιδά.
Ωστόσο, ουχί εκ στύλων, μα εκ Περιστυλίου του Ιπποδρόμου αφίχθησαν οι πρώτες αντιδράσεις. «Διαπιστώνομε μετά λύπης ότι εν εξελίξει εστί μάχη παρασκηνίου δια νέαν ηγεσίαν Ανωτάτων Δικαστηρίων» ανέφερε ο representatum legis των Πράσινων Κωνστάντιος Ρούβλιας ο Θετταλός.
Έγκριτοι νομομαθείς σημείωναν, μετά βδελυγμίας, ότι το syggilium ultimatum, ακόμη και αν εγκριθεί με Νεαρά από την Χρυσή Πύλη της Ηρώδου Αττικού, λάβει Ευλογίαν εκ Φαναρίου και δημοσιευθεί εις FEQ υπό του Scriptorium Romanorum, θα ανατραπεί εις τα Fora της Ηνωμένης Σταυροφορικής Ενώσεων εις Βρυξέλλας και Argentoratum. Ακόμη, νομικοι κύκλοι
εξέφραζαν την απορία τους δια την πρακτικότητα του Συγγιλίου. Οι ζηλωταί αριστερά του Ιπποδρόμου ζήτησαν την άμεσον απελευθέρωσι και Αγιοποίηση των Στυλιτών, ενώ οι θυρωροί του pontium απαίτησαν και άλλα σκληρότερα μέτρα.
Σχόλια
Στο κάτω κάτω, όλοι έιμαστε αναλώσιμοι!